joppa Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 vet om noen via forum ja. står mye nyttig på www.opelmotorsport.com/forum2 en 8v får du fra tusen lappen og oppover en 16v for rundt 8k, det varierer endel, du kan være heldig å finne en til 5 osv, men det er ikke så ofte. så rundt 8k så får du deg en grei en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by joppa du må få på gte fangere, panserforlenger, fete hjul, seeeenke, tøff lakk. 16v maskin. da har du råeste vogna i by'n! ;) GTE fangere er da like de orginale.... Har både GTE kadett D og vanlig 13s kadett D og der er fangerne like. Caravan er fett! Ikke mange igjen av de:) DU får komme innom en dag så får jeg se på gliset ditt! Ta kontakt på PM. Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Glis ja... Ehm... Jo jeg sendte deg en melding og jeg sendte deg i ettertid en E-mail men jeg venter fortsatt på svar. Det var jeg som lurte på noen deler. Du kan jo bare sende nummer på PM hvis det er greit så kunne vi tatt en prat liksom...sombrero Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Risse motorsport Der finner du trim.. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by ElectronicMix GTE fangere er da like de orginale.... Har både GTE kadett D og vanlig 13s kadett D og der er fangerne like. Caravan er fett! Ikke mange igjen av de:) DU får komme innom en dag så får jeg se på gliset ditt! Ta kontakt på PM. okay, trodde det var det jeg, tok litt feil da ;) men uansett, kadett d er grym bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Nalletiger Risse motorsport Der finner du trim.. Bra at jeg kan tysk da...(Det kan jeg ikke) Ingen som har noen flere ideer om hvordan man kan gjenopplive liket på en rimelig måte? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Hva skal du finne da?kan hende noen adre kan oversette det vettu... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Får se om jeg gidder å bruke noe særlig mye penger på den. Vet ikke om 1,3L er det beste utgangspunktet... Tenker mest på å fikse den og kanskje kjøpe noen brukte deler... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Kunne fortsatt trengt noen penere seter, og kunne tenkt meg en litt større forgasser, vet ikke om det gjør noe annet enn at den bruker mer bensin men... Jaja, og så kanskje en litt kvassere kam for den må nok byttes uansett. Prøvde å ringe deg ElectronicMix men jeg fikk ikke tak i deg. Har ikke kommet frem til å ringe igjen. Vært opptatt... Har forresten tatt noe sånn høytaler teppe i dørene og sidene bak pluss litt anlegg. STOOOOOR forbedring! Skal lage "hattehylle" og etterhvert. Er litt sånn varebil preg uten... Den blir forresten ufattelig sur når jeg kjører den litt opp på turtallet... Begynner å hoste og greier! Får lyst til å bare bosse den! Noen som vet om noen greie ting å gjøre for å fikse det? Kunne forresten tenkt meg en sånn list over lyktene. Er det noe problem å bare lage det utav en stålplate og sveise det på panseret? Trenger ikke være 200% men det hadde vært greit om det så litt ordentlig ut... Og så lurte jeg på om noen vet om det er lim eller skrudd fast merkene på bakluken. Er jo lett å finne ut men hvis noen vet det uansett så...:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 sett i en kadett/corsa 1.6 motor av den "lille" typen, altså den som passer rett i bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg