Mondeo 4x4 Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 noen som vet om noen som selger faceliftlykter til skoda kansje det er noen som vet om noen lykter fra wv passer.. Skoda felicia 98 mod orginalt har bilen lykter med h4 pærer har lyst på separat nær og fjærn lys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 :D hehe, spar pengene til ny bil du. Spøk til side, Superb er en ganske tøff bil... men har sett mang en skoda stå i veikanten med nødblinken på, mens jeg cruiser forbi i min nonchalante Sierra:cool: Peace Out Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo 4x4 Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 ja ja.. ikke merka noe prob. med driftsikrheten enda, har hatt den over et år. får kansje nøye meg alu. felger til våren, noen som har forslag åssen dim som passer bilen best " vil gjærne ha litt komfor igjen" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Nå husker jeg ikke helt hva som står på Felicia originalt da vi har lite slike biler innom på jobben, men noe 175/65-13 e.l. er sikkert originaldim, så vil tro et sett med 195/50-15 blir et passe kurrant valg med litt gummi til gode. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg