745TiC Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Kommer til å gå til innkjøp av en Passat 1,9 TDi (110) fra 98-99, med ca 150000 Km Variant typen er det jeg skal ha. Vet om noen "feil" på denne modellen (LMM, Litt rust prb bakluke, bærearmer) Men vil gjerne ha/få vite om flere feil jeg kan lete etter evnt prute på prisen med. Er veeeeldig taknemmelig for alle inspill! Mvh¨ Kim Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Ta et søk på vw audi forumet og du vil finne masse info der. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Originally posted by ChrisDude Ta et søk på vw audi forumet og du vil finne masse info der. Da må jeg jo være medlemm av VW-Audi klubben da jo, hvilket jeg ikke er. Har jo ikke ne VW ennå..... Kommer med et tileggs spm, skal jeg styre unna Pumpe Dyse motoren fra 99-00 eller er de like gode som de andre? Mvh Kim Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Man trenger ikke være medlem for å kunne søke mellom forumet sa.Trenger kun være medlem for å kunne poste. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4TQ Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Kunne du tenkt deg denne kanskje !? ;) http://www.finn.no/finn/car/object?pdc=1101739686040&id=4857664 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg