skiern Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Jeg har kjøpt meg en billig Sierra å kjøre med i vinter (2,0L '85mod) Problemet er at den stopper (får ikke bensin) etter at jeg har kjørt en stund.. hvor lang tid det tar varierer. Lufteslangen til bensintanken var tett, men det hjalp ikke no å åpne den. Dette skjer uavhengig av hvor mye bensin det er på tanken. Kan det være regulatoren? Bensinen kommer fram til den... Dersom noen har noen seriøse forslag ville jeg vært svært takknemlig for det... Siter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stretch2 Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Sjekk om det er et bensin filter på slangen før forgasseren.. Sjekk om bensinpumpa er i orden, mekanisk og sitter på motoren i forkant.. kan ligge smuss i bunnfilteret i tanken.. Prøve å få blåst igjennom bensinrøret, fra tanken til pumpa.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by stretch2 Sjekk om det er et bensin filter på slangen før forgasseren.. Sjekk om bensinpumpa er i orden, mekanisk og sitter på motoren i forkant.. kan ligge smuss i bunnfilteret i tanken.. Prøve å få blåst igjennom bensinrøret, fra tanken til pumpa.. :) Jepp, har hatt ut tanken og gjort det, så nå går den..;) Men får ikke fylt tanken mer enn halvfull, hva kan være årsaken til det? Ingen lufteslanger er tette... Siter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Sikker på at måleren virker? :p Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Hadde jo tanken ute og tømte den, så ja er sikker på det...;) Siter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Sjekke bensinfilter? Siter `93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren) 2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05. x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt x `87 Sierra 2,0 --> Solgt x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma x `93 Golf 1,8 ---> Solgt x `84 340 ---> Vraket/spiker x `87 626 ---> Solgt x `84 929 ---> Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg