millhouse Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Seriøst: Hvor mye jobb er dette? Har hørt skrekk historier om dette. Min vinterbil clutch takker snart for seg,og hvis dette er et helvete og skifte må jeg ta det litt roligere :) Bilen er en 1,6 (trorjeg) 85 mod,men det er sikkert samme på alle Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apetryne Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Hei Jeg har nettop gjort dette og jeg må si at jeg sleit en del, men jeg greide det og er rimelig uerfaren. Har du imildlertid en del mekkeerfaring skal det gå greit. Jeg brukte avsindig lang tid, men de fleste andre jeg har snakket med synes det er en grei jobb. (fra 4 timer til et par kvelder) Bare husk på å ha riktig verktøy! særlig 8mm 12 kantnøkkel for å løsne drivakslingene. Hvis du er aleine bør du ha et par jekker tilgjengelig for heising/senking av motor og girkasse. har samme motor/kasse som deg tror jeg så jeg har det friskt i minne hvis du skulle lure på noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Hørtes jo ikke avskrekkende ut. Men fra 4 timer til et par kvelder er det jo et ganske stort gap ;) Men har tilgang på et velutstyrt verksted så det burde gå greit. Noen som har en brukt clutch og selge meg? Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Kjøp NY Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by K.A. Kjøp NY Helt greit,men denne bilen skal høgges i mars mnd,og da er det likksom penger rett ut av vinduet.Alltids noen som skal høgge en bil,og har en på lur. Ellers så er jeg HELT enig m deg Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by millhouse Helt greit,men denne bilen skal høgges i mars mnd,og da er det likksom penger rett ut av vinduet.Alltids noen som skal høgge en bil,og har en på lur. Ellers så er jeg HELT enig m deg Da får du se bortifra den PM'n jeg nettopp sendte deg! :rolleyes: Har forsåvidt flere brukte liggendes , men trenger du bare clutchlamellen og er den 190mm. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg