rad3on Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 er det noen som har et senkesett til en 1987 modell ford sierra 2.0 is 2 dørs.. Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stretch2 Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Bedre å kjøpe nytt, vet aldri hvor hardt et brukt senkesett er belastet.. Normalt bruker ikke dette og være et problem, men siden sierraen siger i ræva så er det bedre med et nytt et.. skal du ha no helt rått så prøv coilovers, demper og fjær i ett.. :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 hehehe skal ikke ha noe helt rått.. hehhe skal ha et senkesett på vinterbilen.. den er så JÆVLi høy.. noen som vet hvor man får kjøpt da? og pris? Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 http://www.autospar.no har senkesett fra 1299-1499kr. Kjøpte 2 stk. audi senkesett. Veldig fornøyd. Tok 2-3 uker for bilene ble helt senket da. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraboy Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 anbefaler ikke autospar, kjøpte senkesett der for en stund siden. Passet dårlig pluss at bakparten ble høyere enn den var fra før! Det var også veldig lang leveringstid... Tror jeg ventet i 6 uker. Siter McHansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 hmm... mine passet bra. Tok en uke før jeg fikk dem. Betalte 999,- kr for hver. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg