Bauer Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Heisann! Jeg er på utkikk etter senkesett med og uten dempere til min Sunny N14. Har funnet noen forskjellige og prisene spriker ganske bra.. Autospar har noe som heter "Hi-Tech" senkesett. Det senker 40 mm. Prisen er 1399,- LINK Powerzone har også 40 mm fjærer. Dette er H&R fjærer. Prisen her er 2110,- LINK Eiker Motorshop har 35 mm fjærer. Ukjent merke. Prisen er 1590,- LINK Er det noen som kan hjelpe meg? Hva vil dere anbefale? Noen som har erfaringer? Takk.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 H&R har bra saker. Jeg har fjører fra de på min N13. Regn med ventetid hvis du bestiller fra Powerzone. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 takk for svar! Noen andre meninger? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Jap_Power H&R har bra saker. Jeg har fjører fra de på min N13. Regn med ventetid hvis du bestiller fra Powerzone. Men jeg tror Crazy Tuning (Asim på forumet) også selger H&R og kan skaffe til din bil..! Send PM til Asim og spør :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg