Gå til innhold

AUX Line-In adapter til Audi concert??

Ranger emnet


jørn bergflødt

Anbefalte innlegg

Har akkurat bestillt meg en slik aux adapter til min orginale Audi concert radio.

Det er en liten iso kontakt som man kobler inn i spilleren bak(erstatter cd veksler) kobler den inn i cd veklser inngangenen!

Oxo går den over i 2 phono kontakter hvotrman kan koble til som i mitt tilfelle en dvd spiller!

Men når jeghadde koblet den til kunne jeg ikke velge cd lendere med mode knappen??

Bare radio virket??

HMMMM..

 

Er oxo en liten lednidnind til ut fra den som er blå og detstår Auto antenna??

 

Noen som har tips??

 

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

 

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jørn bergflødt

Har akkurat bestillt meg en slik aux adapter til min orginale Audi concert radio.

Det er en liten iso kontakt som man kobler inn i spilleren bak(erstatter cd veksler) kobler den inn i cd veklser inngangenen!

Oxo går den over i 2 phono kontakter hvotrman kan koble til som i mitt tilfelle en dvd spiller!

Men når jeghadde koblet den til kunne jeg ikke velge cd lendere med mode knappen??

Bare radio virket??

HMMMM..

 

Er oxo en liten lednidnind til ut fra den som er blå og detstår Auto antenna??

 

Noen som har tips??

 

Jørn

 

Eneste jeg kan svare på er at den blå ledningen er til motorisert antenne altså en remotekabel (brukes også til forsterkere) vist det var det du lurte på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være sånn atden blå ledningen(remote)

Skal kobles til dvd spilleren for at den orginale spilleren trenger et signal for å skjønne at den skal skifte "mode" til den nye adapteren da??

 

For er jo ikke sikkert den skjønner det bare via phono kablene??

 

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

 

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Høres unektelig ut som han hadde en NaviPlus-spiller, eneste AUX-overgangen som har en blå ledning så vidt jeg vet. Trenger Pluss inn på kontakten (fra f.eks Antenne Remote) for å trigge den inngangen. Men den erstatter ikke CD-skifteren, den går på AV-inngangen, så jeg ser ikke helt hva han hadde av overgang her.

924_phonocar_dietz1213.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår