Dulle Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Jeg ser flere av dere her på forumet med P11 primeraer har hvite blinkers bak. Er dette originalt på norske SRi? Eller GT? Er grunnen til at jeg ikke har dette at min bil er fra das deutcheland? Velvel, er det originalt, er det jo ikke verre enn å gå til Nissan sjappa og kjøpe dem, sant? :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Jeg kjører 97 GX 1,6 og den har hvite. Tipper de har ja... Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 skille mellom 97-98 har fra en 97 æ å da er lytene røde å hvite.. ikke oransje :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Er dette likt på alle 97-primera, eller gjelder det bare SRi og GT? Sånne er satt på kjøpelista for våren :D Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Hva med Ã¥ lese litt lengre oppe? Jeg har en GX og den har røde/hvite baklykter. Har ikke hørt noe om at de er byttet, sÃ¥ nei, dette gjelder ikke bare SRi og GT... Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by WhipeOut Hva med Ã¥ lese litt lengre oppe? Jeg har en GX og den har røde/hvite baklykter. Har ikke hørt noe om at de er byttet, sÃ¥ nei, dette gjelder ikke bare SRi og GT... WhipeOut : TAKK :D trur det er noen som ikke skjønner en dritt :rolleyes: Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Primera.GT WhipeOut : TAKK :D trur det er noen som ikke skjønner en dritt :rolleyes: Hvorfor ikke vise litt mer høflighet når du prater til andre på forumet. Fyren spurte et ekstra spørsmål for å være på den sikre siden. Ja, du får ganske sikkert kjøpt det fra Nissan, men jeg råder deg først til å høre med en skraphandler om dem har en nissan inne med slike baklykter. Her er en link: http://www.bilopphogging.no/ De har inne 3 baklykter til høyre side, og 4 til venstre, fra en 1.6 liter Primera og 2 liter, 97 modeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 jaja... men det passer uansett fra alle sedaner P11 Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Ronnyprimera Hvorfor ikke vise litt mer høflighet når du prater til andre på forumet. Fyren spurte et ekstra spørsmål for å være på den sikre siden. Vet ikke om den var rettet til meg. I tilfellet; Beklager, men når det er 3 innlegg om at det finnes andre biler enn SRi og GT som har hvite/røde baklykter, mener jeg at det skal gå an å lese seg til det... Men igjen; Beklager. Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaj Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 I følge Nissan; ble alle P11 97 mod. levert m.hvite blinklys bak! De koster 950.-pr.side (m.litt rabatt) hos Nissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Det var ikke meningen å virke så dum. Liker bare å ha full klarhet i alt. Jeg beklager at jeg sa noe som førte til at jeg ble oppfattet som et idiotisk individ, og skal prøve å la være å gjøre dette i framtiden. Takk for tipset om den bildelsiden btw. Aldri sett den før jeg. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 De ytre lampene mine kjøpte jeg hos VENG og ga vel rundt 1300 for begge. Var hos en hogger og skulle kjøpe der, men der skjedde det samme som med mine, når de ble tatt ut. Skruene løsnet fra lampa, Plasten var rett og slett råtten. Har det gamle settet liggende om det er noen som gidder å lime inn nye bolter. Kan selge dem for 300 pr lampe. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg