Gå til innhold

BC bil i bakkeløp.

Ranger emnet


MK2

Anbefalte innlegg

denne jeg nevnte ble byttet eier og klasse samme sesong.. det var en helt vanlig bc bil og den er vel på rcn nivå med hva tommy eng har på frontmestermøtet sånn den gikk i 2008.

 

bilen gikk bc hos nmk bø også gikk den bc på kongsberg, så blei bakskjermer og front fjernet og byttet ut med glassfiber, kjørte ferdig de 4 lisens løpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å bytte fra bc til rcn lisens i ett å samme kalender år, med har du først byttet lisens får du ikke bytte tilbake til bc lisens på bilen det samme året, ved oppgrdering til rcn lisens må bc lisensen sendes til nbf før de sender ut rcn lisensen og den må gjennom ny årskontroll...

 

Jeg gjorde det på den bilen Daniel nevner her og kjørte 4 løp i rcn på slutten av 08 sesongen, men bilen blir nok mest sannsynlig ikke å se i rcn neste år, motor, understell og drivverk blir flytta over i gate 240 for å ha det litt moro med den siden den blei eu godkjent noen år til...

Skal låne en annen bc/rcn bil noen løp til sommeren, mens jeg sparer kr for å kjøpe en fix ferdig Rcn bil til 2010 sesongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det med samme år er greit nok egentlig.

Skjønner att man ikke kan løse BC og H-løps lisens på samme bil i samme sesong på ett vis.

Men kompisen min skulle bruke nevnte bil denne sesong.

Å han fikk beskjed om att den IKKE kunne klasses opp.

Men hadde muligens spurt feil person på feil dag da :-)

Blir litt mye OT her nå da.

 

Men vi får håpe på att det blir litt BC bakkeløp til sommeren da, hadde vært morro å prøvd å kjøre bakke også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja daniel, det var drit gøy med bakkeløp:)

i vertfald når jeg fikk bedre tider en de fleste rcn bila og det med en orginal corsa 1600 som gikk i nødprogram:)

 

angående det med å klasse opp en bil til rcn fra bc, så har jeg oxo hørt at det ikke er lov, men har sett det med mine egne øyne...

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår