2maz Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Noen som har forslag til meg hvordan jeg kan få fjernet disse nøkkel ripene på døren min. En som syntes bilen va litt for fin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 den som har gjort dette fortjener fengslel :mad: går sikkert an å bli kvitt det med noe sånn ripefjerner.. kommer an på hvor dype de er. ellers er det vel lakkering Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 De er litt dype, han har tatt hardt i. Håpte på om det fantes et vidunder middel , eller noen som kunne sånnt uten å lakkere. Hvis det bli lakkering må jeg vel lakkere hele døren, eller da hele bilen pågrunn av fargeforskjellen som vil komme :rolleyes: Ripene irriterer for de er de eneste på hele bilen og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Prøv med rubbing også polering. Ripene så ganske dype ut, men er verdt et forsøk. Rubbing er aldri bra for lakken, men fjerner det meste av riper i lakken. Husk og rubbe i samme retning som ripene... -Ex- Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Prøv autosol og en polerklut. Ta hardt i. Vær forsiktig så du ikke rubber for dypt, ta pauser å se. Bytt klut og autosol ofte. Du kan få et ganske pent resultat med dette. Har gjort dette endel ganger før med godt resultat. Når du er ferdig, polerer du med en mildere polerkrem og deretter vokser du hele døren. Hvor fint du får dette avhenger av dybden på skrapen. Hvis skrapen er så dyp at den går igjennom lakken, så kan det aldri bli 100% igjen med rubbing/polering. Du har ikke noe å tape på dette, blir det mislykket så er jo en lakkerer neste på listen.. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Takker for gode svar. Tror jeg går til innkjøp av autosol å prøver. Det skal vist funke til det meste har jeg hørt. Har no 5 måneder å rubbe å polere på før den skal ut på veien igjen så:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 glem det.. det der er lakkering...!! Du kan KANSJE klare å gjemme grunninga men riepn vil alltid gvære der.. dette er ike snakk om polerings ripe eller at kom borti no greiner på et tre. dette er nøkkel ripe! Du må nokk lakkere.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Uff, lukter utgifter her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoTme Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 prøv dette! våtslip med 2000papir så 4000 papir så røb det opp og poler! men pass på så du ikke sliper igjenom ( ta deg god tid og ha godt med lys)!! eller bruk slipesteiner istede for papir lykke til Siter - 01 Evo VI Tommi Makinen Edition x 95 Audi RS2 x 86 Audi UrQuattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg