prizma Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 nice, dette har du teken på! om en på 12 år kan, burde jeg kunne ! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 takk skal du ha :P har du ikke moddet noe her omkring? jeg tror jeg har sett det, eller er det bare jeg som inbiller meg det? :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by L-Jay nå har jeg moddet nytt bilde og her er det: detta var meget bra;) keep up the good work:D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 takk skal du ha! det må være den 5 eller 6 gangen jeg bruker carbon... Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg