LeifPer Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 jeg skal ta ut dashbordet, men etter lang letetid etter alle skruene lurer jeg på hvor er alle festene?? har løsnet de 2 skruene på hver side og det sitter fremdeles fast. må jeg ta ut hele midtkonsollen for å få det ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Midtkonsollen er i tilfelle ikke noe stress å ta ut... Ta ut den luka/beholderen helt bakerst på midtkonsollen. Der er det en skrue 10mm. Da kan du dra ut den ene delen av midtkonsollen. Deretter tar du av "skinnposen"(husker faen ikke hva det heter:)) rundt girspaken. Der er det også en skrue. Da er midtkonsollen av. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 takker for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg