Bead Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Vurderer å bytte dynamo på min Sierra 2.0L 1983. Orginalt er det en Bosch 55A som sitter der. Ser for meg en tur til hoggern for å se hva jeg finner. Er det noen som har forslag til biler som orginalt har en 70-90A dynamo som vil passe rett nedi min bil? Altså skruefester, kilereimskive med kun en reim, og regulator som lar seg tilpasse evnt. med litt lodding. På forhånd takk. Terje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 heij =) hvorfor ikke kjøpe orginadynamo? så slipper du stresse! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Dynamoen fra IS skulle vell passe tenke jeg, trenger jo ikke bruke begge kilsporene. Denne er på 70A, i forhold til din på 55A Ellers tror jeg festene er likedane på de to modellene... Kim Henriksen Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg