Shadow_iX Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hei, Har leita litt etter en slik omformer - trenger en sårt for å få koblet på en volumkontroll i en lydkrets. Phono-Kablene kommer med lydsignalet -> inn i "omformeren" som gjør at man kan koble en Minijack-hann inn. Håper dere skjønner hva jeg mener (mminijack hunn er samme som er på vanlige hodetelefoner til vanlgie gjerne litt eldre walkmans/discmans, sånne som man putter hodetelefonene inn i liten rundt hull til en liten rund pigg/plugg (hann).) det er altså det jeg er på jakt etter her, Minijack-hunn til Phono-Hann (som er vanlige lyd innganger på de fleste forsterkere. Ingen av de lokale sjappene har dette. (har hatt en før, men den er selvfølgelig rota bort.) Hvis du/dere veit om ett sted som selger litt "sære" kabler så si ifra til meg enten her i tråden eller via PM. På forrhånd takk. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Fly en tur på brente du :) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Det du kan gjøre er å lage en, det selges jo rca - minijack 3.5 mm. hvis du kjøper en slik og så kjøper en løs minijack 3,5 mm hunn så er det bare å begynne å koble. husk å lodde godt ;) Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Shadow_iX Hei, Har leita litt etter en slik omformer - trenger en sårt for å få koblet på en volumkontroll i en lydkrets. Phono-Kablene kommer med lydsignalet -> inn i "omformeren" som gjør at man kan koble en Minijack-hann inn. Håper dere skjønner hva jeg mener (mminijack hunn er samme som er på vanlige hodetelefoner til vanlgie gjerne litt eldre walkmans/discmans, sånne som man putter hodetelefonene inn i liten rundt hull til en liten rund pigg/plugg (hann).) det er altså det jeg er på jakt etter her, Minijack-hunn til Phono-Hann (som er vanlige lyd innganger på de fleste forsterkere. Ingen av de lokale sjappene har dette. (har hatt en før, men den er selvfølgelig rota bort.) Hvis du/dere veit om ett sted som selger litt "sære" kabler så si ifra til meg enten her i tråden eller via PM. På forrhånd takk. Biltema, ev strandberg.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Det er fullt mulig at clas ohlson har noe i den duren også. Men ellers så er det nok fullt mulig å lage selv. Om man gidder å fikkle litt. Ser ikke helt det store problemet med det. Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Kosta litt mye det her.. hehe... Brente ville ha 79 for en 3cm omformer, på biltema så kosta det rett udner 50-lappen, mens råvarene kom på 15,- Hehe... Gjett hva jeg gjorde da? Lodda meg en egen kabel jeg, men nå tregner jeg ny loddebolt og.. hehe (fikk lånt en for i dag av naboen) Kan si det kom på 20,- +/- 5kr - ikke så ille det egentlig.. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg