icemanx Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 noen som har gjort lignende i Norge, og vet om det er godkjent ? bildet fant jeg på golf2.dk.. MVH Morten Schjetne Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by icemanx noen som har gjort lignende i Norge, og vet om det er godkjent ? bildet fant jeg på golf2.dk.. MVH Morten Schjetne Detta var jo nesten litt tøft da :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Pater Detta var jo nesten litt tøft da :) men passer lengden med grill og lykter da? må vel lage nye fester og slikt da vel? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 stod i oppskrifta at man flytta over det metallstykket der man fester lyktene i fra 3'ern.. mulig det må mekkes litt ja, men det er ikke noen vits hvis det ikker er lovlig liksom.. orker ikke å bytte front forran hver EU-kontroll :P MVH Morten Schjetne Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Lyktene er e-merket, og resten er jo bare plastikk og sånt, så det burde jo gå greit det? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Det er jo Golf 4 lykter da;) Men er sikkert sånn 4'er look lykter til 3'ern :) vet jo ikke.. Er sikkert ikke no lettere fordet:D Falt ikke i smak hos meg.. puke Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 golf2.dk forumet snakka om at bilen ikke er typegodkjent med sånne lykter.. men bruker vi samme regler som i danmark ? :P Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 jeg syns det ser litt rart ut..syns golfen er for firkanted/kantede til å passe med slike lykter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Skjerm kantene er også bygget om - så dette er ikke noe som er kjapt gjort... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by icemanx noen som har gjort lignende i Norge, og vet om det er godkjent ? bildet fant jeg på golf2.dk.. MVH Morten Schjetne Dette syntes jeg ikke noe om... Virker som det er noe som er blitt gjort for å være annerledes, ikke for at det er pent... Men for all del, "dare to be different".. Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Min er jo godkjent med .. :eek: BMW :eek: lykter. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Som sagt: Dare to be different, og du har lyktes bedre med det enn bilen som blir diskutert her :) Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg