Hazert Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Hører det skal være en skjult meny på kjøre computeren. Noen som vet hvordan jeg får fram den? Testet det på en corrado, viste lade trykk, turteller og noe mere, men funket ikke med meg. Hadde vært tøft om noen hadde vist det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Har hørt det er det på Corrado, aldri testet det sjøl, men det er vel ikke det på den i GTI´n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 funket på min gamle toer golf gti16v, viste o/min digitalt osv. viste noen flere tall, men var ikke helt sikker på hva det var for noe...... husker ikke helt åssen jeg gjorde det heller, var noe jeg skulle trykke på kjørecomputeren og holde det inne å starte bil på nytt mener jeg det var Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Skal være no sånt som på toeren ja. Er en post om det et eller annet sted her. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hold inne MFA knappen ta på tenning, ta tenning av, så start bilen. Hold MFA knappen inne hele tia og slipp når du starter bilen. Da har du litt forskjellig.. Og den andre menyen trur jeg du måtte holde inne de 2 knappene inne på speedometeret mens du gjorde samme som over.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Prøvde det med å holde MFA knappen inne nå, fikk opp en meny med tre muligheter, den ene var et tall som forandret seg da jeg kjørte, men stemte ikke noe særlig med hastigheten, og ihvertfall ikke med turtallet, på det andre valget stod det bare tre streker, og det siste tror jeg er temperaturen ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 det tallet som stiger er bensinforbruket akkurat der og da trur jeg. Er no med bensin. ikke no intressant, den andre får du turteller på trykk nr 5 eller 6 trur jeg. Det er de knappene som er til venstre når du kikker inn på klokka og det Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 takk takk :) kom frem 3 andre greier. men har ikke prøvd den andre menyen som du snakket om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Det jeg gjorde var: 1. Hold inn MFA knappen, ikke slepp den før jeg sier ifra. 2. ta på tenninga (hold den fortsatt inne). 3. ta av tenninga (hold den fortsatt inne). 4. Start bilen (hold den fortsatt inne) 5. Slipp MFA knappen når bilen har startet. Er egentlig utrolig lite nyttig informasjon du får ut av det. Hehe. Alt jeg fikk var bensinforbruk der og da, oljetempen og utetempraturen. Kun bensinforbruk der og da som var ny. Bare piss.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Alt jeg fikk var bensinforbruk der og da, oljetempen og utetempraturen. Kun bensinforbruk der og da som var ny. Bare piss.. så det er ingen digital turteller gjemt inne i disse hemmelige menyene ? men vises ikke bensinforbruk,oljetempen,utetempraturen. i kjørecomputeren fra før ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimzzz Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 jeg fikk 9 forskjellige valg inne på kjørecomputeren når jeg gjorde dette jeg. på alternativ 7 viste den turtallet jeg hadde =) Siter Chevrolet S10 2.2L 1998-mod X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671 X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg