Dr_S Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Skal ha nytt ratt i beemern. Mest lyst på det med airbag, men koster endel mer enn det uten. Hvilket bør jeg velge? eller: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Har selv det nederste rattet og er godt fornøyd med det, men hadde jeg hatt airbag skulle jeg uten tvil tatt det øverste, syns det er dritt rått. Det er nå min mening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Hvis du allerede har AirBag i bilen, ser eg på det som en tilbakeskritt å fjerne denne i bytte mot ett "kulere og billigere" ratt. Enten sportsrattmed airbag eller intet er mitt forslag. Selv om man ikke liker tanken, KAN det jo faktisk hende at den redder livet ditt en dag. Og det org airbag rattet ditt kan du sikkert få en pen slump for hvis du selger det og.. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 syntes det øverste var tøffest.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Jeg har hatt begge samt Sportratt III tror jeg det het. Det nyeste M-rattet er det desidert beste, men noen er ikke like glad i pupper på rattet. Kunne ikke tenkt meg å ha noe annet enn det nyeste evt. det semskede rattet fra M3 CSL :D Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by ndrz_318 Jeg har hatt begge samt Sportratt III tror jeg det het. Det nyeste M-rattet er det desidert beste, men noen er ikke like glad i pupper på rattet. Kunne ikke tenkt meg å ha noe annet enn det nyeste evt. det semskede rattet fra M3 CSL :D Har du noen bilder av disse rattene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by jkr Har du noen bilder av disse rattene? Jeg har av det nye M-rattet samt sportsrattet: M ratt i iSbilen jeg har nå: Sportsratt fra min gamle 320 Coupe: Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Hmm.. Hva er prisen på disse liksom? :) Tape-R, la nå oss Bmw gutter oppgradere bilene våre, så kan du oppgradere Forden din med deler fra gromme forder, akkurat slik vi gjør.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by Jonte Hmm.. Hva er prisen på disse liksom? :) Regn med rundt 8-9000 nytt for det nyeste M rattet med airbag, 5-6000 for sportsrattet og 3000 for det gamle M rattet uten airbag. Det nyeste M rattet bruker en egen type airbag som ingen andre ratt har, så derfor blir det ganske dyrt iom man må ha med airbag. Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by ndrz_318 Jeg har av det nye M-rattet samt sportsrattet: M ratt i iSbilen jeg har nå: Sportsratt fra min gamle 320 Coupe: Hvordan er omkretsen på sportsrattet vs m-tech rattet? Synes det 4 eika jeg har nå, er litt stort... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Dr_S Hvordan er omkretsen på sportsrattet vs m-tech rattet? Synes det 4 eika jeg har nå, er litt stort... Jeg finner ikke nøyaktig diameter for øyeblikket, men rundt 36-37cm vil jeg tro. Det gamle M-rattet er 37cm i følge ETK, mens den ikke oppgir diameter på de nyere rattene. Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Det øverste helt klart. Det nederste er kult også, men det er "gammelt". Det kom vel først til E30 M3 på 80tallet! Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Det øverste rattet både ser bedre ut, og øker sikkerheten din ved en eventuell ulykke! Så hvis prisforskjellen ikke er på mer enn ca 2000,- synes jeg du bør gå for det øverste... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Jeg synes det øverste er noe av det tøffeste rattet BMW noen gang har laget, så hvis du alikevel skal ha nytt ratt hadde jeg ikke vært i tvil om å betalt litt ekstra for det. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 det øverste rattet koster faktisk 3300,- inkl mva og med airbag hos Schmiedmann. Jeg er usikker på om det er nytt. 2300,- for det gamle M-tech rattet. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.