Gå til innhold

1989 camaro cab i denne ukens motorbørsen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

i denne ukens motorbørsen (amcar spesial) så er det en rød, 1989 camaro cab p å side 14. (nederst til høyre). den står oppført til 300 000,- (!) noen som har noe snøring på hvorfor denne ligger så høyt i pris? stussa veldig over det. fant den heller ikke inne på motorborsen.no

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by challenger

Syns den ligna på en AMCAR Magazine hadde reportasje om i fjor eller forfjor. Ein ganske modifisert fullspekka med Marlbororeklame oppe på Møre eller Trøndelag.

 

Nope, der tar du feil! Du mener nok den 80-talls vogna fra trøndelag, det er en coupe og dette er en cab.

Denne har 19" hjul og er nok ellers bygget etter litt nyere stil. Denne går nedafor en plass muligens Flisa eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er ikke godt å si uten å se den, men..

Cab'ene er relativt sjeldne i utgangspunktet, og så også i norge. Jeg vet det ikke konkret, men vil tippe at det her i landet er ca. 10-12 biler.

 

Disse ligger noe høyere i pris i usa, og betraktelig høyere i pris her til lands. Dette er den dyreste jeg har sett, men har tidligere sett dem gå for 170.000 - 270.000,-

I usa går de gjerne fra ca. $2500 - $6500+ alt avhengig av årsmodell, motoralternativ, km, utstyr, stand osv osv osv.

 

Ser ellers at han har gjort noen endringer (mer eller mindre heldige etter min personlige mening) som han nok håper å få betalt for.

Videre er den rimelig bra utstyrt (vet jo ikke hva som er originalt da, og stiller meg litt undrende til enkelte ting) - og den er jo tydeligvis trimmet noe.

 

Så, som sagt, det er vanskelig å si om den er "verdt" 300K uten å vite eksakt hva som er gjort med bilen, men det er ikke så enormt mye mer enn hva jeg har sett dem gå for her i landet.

 

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår