turbomega Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Skal selge en C30SE. Det er en motor fra en Vauxhall Carlton 3000, samme som Omega 3000 i Norge. Det følger med ledningsnett, motorstyring, dynamo, starter, frontrør m. lambda, LMM med powerfilter. Obs. Mangler svinghjul, men kan skaffe automatconverter om ønskelig. Motoren har gått ca 240.000km, gikk helt fint, bittelitt svetting dvs. som normalt. Selges for 6500,- Står på Vigra ved Ålesund. Ellers har jeg: Bremser fra 3.0 24v, skiver og calipere forran. Bremsekraftforsterker fra høyrestyrt bil. Andre deler fra omega 3.0 24v, abs, cruisekontroll, panser, hattehylle med høyt. høy midtkonsoll, døsrider uten hull til vindussveiver+++ (en delebil) Styringsenhet til 18E Opelmotor. Sitter i Ascona C, Kadett D og E. André mob: 97 54 14 88 Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 filter uten lmm.... pris ? bilde ? kon filter ? ikke noe bakakksling på lur vel ??? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by Macgyver filter uten lmm.... Hæ? Følger med LMM eg konfilter. Følger motoren da dette er eneste filteret til motoren.. Originally posted by Macgyver ikke noe bakakksling på lur vel ??? Har bare en 2,6 aksel.. Den passer, men har nok ikke sperre.. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
µmega Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Heisann! Har en omega 2.0i som Skal ombygges med større motor og lotus Styling... her du gear kasse til den også eller? manuell? Svinghjul, hjerne, ledningsnett, akslinger... osv osv....? pris? PM meg gjerne, er seriøs med dette..... På forhånd Takk -=micromega=- Siter Life begins at 160mph.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg