safoll Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Noen som får til å sette fronten på nederste bildet; på bilen på øverste bildet? Hadde dere greid å fått fronten i ca. samme farge som bilen også, så hadde det vært et stort + ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 jeg kan prøve men garanterer ingenting... Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Dårlig bilde.. Er fronten fra mazda 323gtr? Kan kanskje prøve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Må bare beklage "råvarene" dere får, er absolutt ikke verdens beste bilder. Fronten er fra 323 GT-R ja. Lurer på å få tak i en, så jeg lurer litt på hvordan dette blir seende ut på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 ja nå ble jeg 50 % ferdig men du får et lite inntryk av hvordan den ser ut... men først må jeg få e-mail'en din ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 denne her ble bare rar... beklager men jeg klarte det ikke Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by L-Jay ja nå ble jeg 50 % ferdig men du får et lite inntryk av hvordan den ser ut... men først må jeg få e-mail'en din ;) Gi meg dette inntrykket da! :rolleyes: safoll@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Kunne du ha tatt bilde i den vinkelen her så hadde det vært bra: http://www.race.lv/img/SHOP/102439483148.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 http://home.online.no/~jankf/bilder/HPIM1675.JPG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Ja, whatever... KJEDA meg i to min... elendig arbeid! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Syns dette ble greit nok jeg, var bare nysgjerrig på hvordan denne fronten ville ta seg ut på bilen. Ikke nødvendig at det skal se 100% ekte ut. Takk forresten. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Her er tre versioner! Kul bil du har forresten, men nå blir den enda kulere:) med grillen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Rått! :D Takker så mye Supraguy, der slo du ihjel tvilen min om front-bytte for godt! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Bare litt offtopic.. vet du hvor man får tak i GTR-styling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TA-Racing Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Zwan: ble rått med GTR fanger,slik MÅ du ha. :D Er bilen din omb? Mener jeg har sett den på AutoDB en gang... :rolleyes: Siter Kjør hardt,kjør stil - kjør Audibil! ;) Bil: 1999mod Audi A4 1.8T BSR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg