combat_sierra Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Ønsker å kjøpe T3 turbo. Ta kontakt hvis du har en på lur;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Hva gir du for en bra en da?? Ikke jeg som har, men en kammerat Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
combat_sierra Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Umulig å si...hvor langt har den gått? er den nettopp overhalt i og med at du sier den er bra? kom med en pris, så skal jeg vurdere det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Skal høre med han. Er ikke no slakk i den Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Jeg har en Garret T3 Turbo som skal selges, du kan få den for 3000 kr Turboen er remanufactured, bare brukt i ca en uke etter, pågrunn av at bilen den ble satt i fikk motorhavari, ingen shaft play, Meget God Stand. A/R intak = 42 A/R eksos = 48 Internal Wastegate Eksos albue med o2 sensor følger også med. Eksosflensen er ikke normal t3 flens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg