boXer Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Hva synes folket om Infiniti G35 Sport Coupè? Denne bilen er basert på G35 sedanen, eller Nissan Skyline som den heter i Japan. (Skyline er en luksus sedan altså bare så det er klart) Jeg synes den er drit lekker :D Den minner mye om Nissan 350Z og bruker de samme motorene trur jeg. ( I tilfelle noen ikke visste så er Infiniti det samme for Nissan som Lexus er for Toyota :) ) En helt standard G35: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Ok.. Jeg synes den skulle hatt litt breiere skjermer og lykter.. det hadde fått den til å se litt mer sinna ut... Når kommer den til norge da?? vi vi se en med norske skilter i nærmeste fremtid?? Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Grillen minner kanskje litt om merc. c-coupë?? Eller?? Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Infiniti importeres ikke til Norge, finns bare i US trur jeg :( http://www.infiniti.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Original fra siden: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 lettere modifisert: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by boXer Original fra siden: NICE !!! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg