liIIebror Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 har da funnet ut at jeg kanskje skal kvitte meg med prosjekte mitt. men er ikke bestemt ennå men vil iværtfall høre om det er noe interesse for detta. bilen er da en 90 mod som er plukket fullstendig i deler. har et lass med deler som er nytt noe som er kjøpt inn og noe er delvis montert er da: tåkelys, kina baklykter, g60 bremsekraftforsterker, g60 forstilling med servo, gti bakstilling, takluke med tilt, poly foringer på hele bilen, endeledd, bærekuler, 2 ekstra bakdører, cup speil, grill list, gti antenne, 16x9" felger som trengs å sendes på retting, s4 grenrør, luisi ratt, H&R fjærer, og sikkert mer, men kommer ikke på alt i farta (muligens 4 audi håndtak med plate bak kan følge med) bilen er i god stand. har funnet to rusthull, men er enkelt å komme til så det burde ikke by på problemer, motor følger med men den er delvis demontert og er bare en vanlig 1,8 monojet 90 hk det eneste som er montert nå er da forstilling bakstilling og ledningsnett, og ratt har også godkjenningspapirer til ombygging til jetta gtx 16v som følger med da detta var planen noen bilder ligger HER og flere bilder kan mailes noen som er int så kan dem enten svare her eller på pm eller ringe meg på 95706024 Mvh Lars Robert Moe Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 ja jeg glemte å si at hele interiøret har jeg da.. og innholde til hver av dørene er i hver sin pose.. så er null problem og få det sammen igjen. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Ca pris? Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 kom med et bud, er jo ikke helt sikker ennå :) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Ikke for å være tøff i trynet på noen måte, men du vet like godt som meg hva du vil ha for den. Er det snakk om 5000,- | 10000,- | 50000,-? Er bra håpløst å gi bud på noe som ligger i deler også. Håper du kan komme med et svar tilbake.. Mvh CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 faktisk har jeg ikke tenkt på hvor me jeg vil ha, men tenkte meg over 15 000 for den iværtfall.. er jo komplett bil bortsett fra to skjermer og en girkasse + litt småteri Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Har du skjermer og girkasse eller følger ikke dette med? Mvh CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 jeg har ikke dette.. har jo tenkt til å bgge om til 16v turbo.. må ha noe som er mer solid enn vanlig gl kasse Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg