Eriik Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Vi er en gjeng som trenger en russebil. Vi ønsker å kjøpe en Chevrolet eller dodge van. Krav: - 7 seter - Diesel - Helst godkjent - Nærmest mulig østfold Håper noen har en bil å selge oss.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Hva med? - 8 seter - Bensin - Ikke godkjent - Akershus :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriik Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Hehe.. Vi er egentlig ute etter et litt bedre utgangspunkt.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 eg/vi har en dodge 350... som eg sikkert har skrevet i hver enste tråd her :rolleyes: 8 seter, bensin, nesten godkjent og bergen... ka sier du?? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 nrd: hva vil nesten godkjent si, jeg er også på utkikk etter en russebil, og jeg bor i bergen. Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by exuz nrd: hva vil nesten godkjent si, jeg er også på utkikk etter en russebil, og jeg bor i bergen. den trenger nye bremser (klosser og skiver) forann, det er litt oljelekkasje fra toppdekselet og batteriet må festes... er det som må fikses for å få den godkjent. er en 90 modell.... vi kjøpte den for 25tusen. har ikkje hørt med de andre ka de er villig til å selge for men regner med det blir en overkommelig pris :) Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 skal ta å høre med de andre, men den dere lekker olje fra toppen-feilen høres ikke bra ut :/ og koster mer enn lite å fikse :( (det er om det skal fikses da.. litt høytrykksspyler pleier å ordne det, selvom det kansje ikke er den smarteste måten) Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 ny toppakning til par hundre kroner så er det fiksa tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by exuz skal ta å høre med de andre, men den dere lekker olje fra toppen-feilen høres ikke bra ut :/ og koster mer enn lite å fikse :( (det er om det skal fikses da.. litt høytrykksspyler pleier å ordne det, selvom det kansje ikke er den smarteste måten) skal nevnes at de som tok den til eu-godkjenning er rimelig vanskelige... hvis eg tar den et annet sted kan det være eg slipper unna med kun å skifte bremser. det blir ikkje så mye på hver hvis det er 8 på bilen, endå mindre hvis du ordner en sponsor avtale Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by exuz skal ta å høre med de andre, men den dere lekker olje fra toppen-feilen høres ikke bra ut :/ og koster mer enn lite å fikse :( (det er om det skal fikses da.. litt høytrykksspyler pleier å ordne det, selvom det kansje ikke er den smarteste måten) lekkasje fra toppdekselet er jo en bagatell. tar 30 min å skifte den pakningen. Det er ikke snakk om topp pakningen. bare så du ikke blander tenkte jeg. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 amcar spesial i denne ukens motorbørsen. sjekk der. så masse vaner der. mente jeg så en 90 g30 til 28000 eller no. (skal ikke si det sikkert) men det er verdt 30,- å sjekke det opp Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriik Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Hojj folkens.. her har det skjedd litt siden sist. jeg kan jo begynne med at bilen til nrd blir for langt unna.. : ( Syns østfold <-> bergen blir litt vel langt. Men jeg skal sjekke opp den du snakket om i motorbørsen 1987transam/69z-28.. Takker for tips og svar så langt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraboy Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Kjenner noen som skal selge en slik bil du er ute etter, bilen er EU ok i år. Brukt som russebil for første gang i år. Tror det er en Chevy Beuville eller noe i den duren... Ihvertfall 7 seter. Tror det er bensin motor, bilen befinner seg i oslo. Siter McHansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriik Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Høres perfekt ut så langt. Har du mulighet for å finne ut litt mer spesifikt om bilen? Og ta kontakt igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraboy Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Har en Chevrolet G20 Sportsvan med 9 seter. Det er 5 liters bensinmotor (V8èr). Hvis du er interessert så er dette mailadr. mi: korgvind@hotmail.com kan sende over noen bilder.... Siter McHansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg