Dr_S Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Han er vel ute etter Lexuslykter til siste typen E30, noe jeg ikke har sett (heldigvis). Men det fins til gammel E30 (dessverre). :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauf2k Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 ja!! okå...har skjønt det nå... har fått det smurt noen ganger for mye i tryne nå! skulle likt å vist dere den 325'en som var skikkeli pen med lexus lykter.. ;) her er iallefall min beemeer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Baklysan dine e bra nok Marius!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Bilen så jo faktisk ganske bra ut den. Ikke ødlegg bilen din med noen lexus lykter. Hekken var grei nok som den er, lyktene er slik jeg vil hatt dem. Litt for heavy duty vinge for min smak, men med lexus lykter tror jeg du hadde ødelagt den. Men du får leite etter et bilde som det ser bra ut på. Men jeg har mine tvil. Og som alle har sagt, så er det jo i bunn og grunn din bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 HAHAH!!!!!! ÆÆÆÆÆÆÆSJ! SKAM! MØKKA DESIGN! STYGT! YUCK!..... Glemte jeg å nevne ÆÆÆÆÆÆSJ!!! GIZEZ KRAJST!!! BUTT UGLY!:. UUUUUUUUUH! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauf2k Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 haha..veldi morsomt! liker den,jeg...driter vel i hva du syns om den! ska jeg vise deg hvor mye jeg bryr meg... :ass så mye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by Tape-R HAHAH!!!!!! ÆÆÆÆÆÆÆSJ! SKAM! MØKKA DESIGN! STYGT! YUCK!..... Glemte jeg å nevne ÆÆÆÆÆÆSJ!!! GIZEZ KRAJST!!! BUTT UGLY!:. UUUUUUUUUH! Mente du bilen, eller lyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Pen E30 det der, men aluvinge er ikke helt min smak :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Utrolig fet bil du har... har den som bakgrunns bilde på pcen;) Har E30 jeg oxo med hjemme sotede baklykter som er mye finere enn lexus... kunne lagt ut bilde men skjønner ikke hvordan.... Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauf2k Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 eey...takker..ja,jeg plagdest en stund med å få bilde på forumet..måtte legge det på en hjemmeside til en kompis for å få lagt ut bilde..skjønner heller ikke så mye av det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Jeg fikk lagt ut bilder av bilen min på nettet i går... Men bilen er ikke ferdig:cool: http://foto.vg.no/fotoalbum.php?aid=505486 Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Uffda... Hvorfor aluvinge? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Det er ikke aluvinge.... det er tørkestativ:D (og i mine øyne er det faktisk tøft) Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Ka ska du tørke da? Trippelseng lakner ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauf2k Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 hehe... blir bra det der vettu! åssen styling blir det på bilen? kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg