CorollaGT Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Jeg trenger en dynamo til 90 mod 90 hk Golf2. Helst i Drammen, Lier, Asker, Bærums, Oslo området. Har du? Gi meg en pris På forhånd takk! Mvh CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Noen som har? Min dynamo er det 1 tjukk rød ledning og 1 tynn ledning tilkoblet hvis det hjelper noe på hvordan type jeg trenger. Flotters om noen hadde til en fornuftig pris. Den jeg har nå har kjilt seg serru.......:o CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Har et dynamo til 1,6l 85mod, det er et bosch dynamo på 55A eller 65A, husker ikke i farta. Har ikke delenummer her, men kan finne det senere hvis det dynamoet passer. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Har en som du kan få for Kr. 150. Denne vet jeg virker, men støyet litt på radioen i bilen til samboeren så jeg satte inn en ny som fulgte med en delebil. Bor i Drammen så bare ring meg på 91334103. Jobber kvelden hele denne uken så jeg kan ta den med på jobben. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Har du fått tak i dynamo? Jeg har et par stykker som er tatt ut av golf. Kan få en for 200,- Bor i Krokstadelva. Ta kontakt på PM hvis du trenger. Jeg kan evt montere den for deg for en hundrelapp ekstra. Kan bare legge til at det er langt billigere å kjøpe privat enn på et hoggeri. Tror Lier bilhoggeri skal ha 500,- hvis du demonterer den selv. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg