hansa Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Får en ekkel gnisselyd fra venstre framhjul, samt at bilen bremser ned når jeg legger over helt til høyre. (lyden er der også kun på fullt rattutslag til høyre) Kun prøvd/merka det i veldig lav fart, å da bremsa biln mye. Kom etter at jeg skifta til vinterdekk (på orginalfelg) Men dette kan være tilfeldig. Har også fått litt hakkete sevo. Sammenheng? (ikke lite væske) Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Er servon som bråker når du ratter helt om.. Er det der når du står stille og? Kommer det kun ved fullt ratt utslag til en av sidene? Lekker noen slanger? Er nesten garantert servon hvis det er slik lyd ved fullt ratt utslag.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Er kun når man kjører/triller. Høres ut som noe som tar borti når hjulet går rundt. Kun når jeg svinger helt til høyre ja. Høres ikke ut som no servogreier... Anelse metallisk lyd muliggens. Ingen lekasjer. Lurer på om det kan være slitt drivknute el.l. Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 ja rikti.. Servon lager en utrolig ufin lyd når dy ratter helt om hvis det er no galt, vannpumpa er enda værre, for den går konstant. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 kan kanskje høres ut som drivknuten ja. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Pris ligger drivknuter på da? Mulighet for å få tak i en bra brukt? Rimlig enkelt å skifte?! (har liiitt peil) Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 servoen lager vel alltid litt lyd ved full sving... helt normalt det egentlig. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Så vidt du hører det da Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 knepper det? jeg hadde det slik selv nå, fikset det idag. trudde selv det var drivknuten på min men tok feil der. 4 av 5 bolter satt utrolig dårlig i senterskruen til bremseskiven var knekt. skrudde fast de boltene å satt inn en ny skrue og nå er lyden borte. Du kan jo se om det er det som gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Er det no bolter man ser når man tar av hjulet eller? Sjønner ikke helt hva du mener :P Kan høres ut som det er noe med skiva ja... Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Altså, felgen er festet med 4 eller 5 bolter. Min er festet med 5, 4 av de boltene var løse. skiva er festet med en lite skrue, som holder den på plass. Den var knekt med meg. Den skruen ser du ikke før du tar av felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Ah. hjulbolter :P De sitter ja. Var første jeg sjekka. Har det no å si om skiva er løs når hjulet er av da? Blir jo sittende fast når hjulet festes. Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Vet ikke, den sitter jo egentlig fast godt nok den. Men det må ha vært noen påkjenninger med meg siden den skruen var knekt. festet deg for sikkerhetsskyld jeg. Så ble jo kvitt den kneppelyden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 den skruen har ikke no med saken å gjøre. Det er hjulboltene som bremseskiva henger fast i. Den lille er kun for att skiva ikke skal dette av når du bytter hjul. Trur du virkelig den bitte lille skruen holder igjen når du bremser?? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg