Gå til innhold

Selge Polo ?

Ranger emnet


Chriz CivicMan ;)

Anbefalte innlegg

Hm...riktig valg av bil men eneste jeg vet om er en gul en som ligger på club sidene til vw audi club men den ligger vel også på auto db tror jeg......og det ligger en fin blå en der som ikke er CC,men veldig pent byggd.....PM meg hvis noe av dette er av int....Men som sagt...dette ligger vel allerede ute.....

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har 96 mod polo som jeg vurderer og selge. Den er helt strøken. Ny lakk i sommer, juster bar senk. 2.5" eksos fra kat og ut. green filter. front leppe, M3 kanal skjørt, M3 speil. Hel sveist panser "BAD LOOK" bonerath grill. Det er 15 " borbet felger sommer og bare 13" på vinter. Den har gått ca 140000 km. Det er også hekk på den med bremse lys i. Svart perlemor lakk.. Vurderes solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polon

Hei. Har 96 mod polo som jeg vurderer og selge. Den er helt strøken. Ny lakk i sommer, juster bar senk. 2.5" eksos fra kat og ut. green filter. front leppe, M3 kanal skjørt, M3 speil. Hel sveist panser "BAD LOOK" bonerath grill. Det er 15 " borbet felger sommer og bare 13" på vinter. Den har gått ca 140000 km. Det er også hekk på den med bremse lys i. Svart perlemor lakk.. Vurderes solgt.

 

Pris ? Bilder ? Send meg gjerne mer info på PM.. Ang. service osv..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Chr|z

Er så få folk som vil selg Polo'ene sine syns jeg :(

 

Er på utkikk etter en 6n.. Helst Color Consept.. Noen som vet om noen som er tilsalgs, men ikke lagt ut på nettet enda ?

 

Hei min mor har en rød Coulor concept hun skalselge!

97 mod

125000km

Kamei grill, øye lokk

Senket 15 og 14" felger!

Cd/radio med sub++

Fin bil selges relativt billig!

 

Ca 85000

 

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

 

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by toomuch

Ikke for å ødellegge salget ditt, men dette er ikke billig.

 

Jeg kjøpte min '97 Polo CC 1,6 med 72000km på telleren 2 eiere, og full servicehistorie på merkeverksted for 1 1/2 år siden, for 90000.- og det var da markedspris.

 

Tror ikke dere på JÆREN vet hva dere snakker om!!Prater dårlig dialekt og bare vås!

 

Og ikke for å ødelegge salget??

Hva tror du du gjør ved å legge inn et sånt innlegg da?

 

Står flere CC til salgs på nettet til over og rundt 100000,-

97-98 mod!!

 

Jørn:D :D

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

 

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår