jallis Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 turtellern slutta å fungere for ei stund siden, etter en del skruing fant jeg ut at det ikke er instrumentet som er gåent. siden det ikke var lys der det skulle være lys (ledningene til lampene går ikke inn i turtellern(egen ledning)) min konklusjon: 1: ledninge brudd (lite sannsynlig siden allt røyk plutselig, er sikkert 6 små ledninger tilsammen) 2: en sikring som går til alle ledningene er gåen. spørsmålet mitt er da: er det noen sikringer der? i såfall, hvor er dem? Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Hvilken skuter? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 a/c jag 440 special -92 Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Er ikke sikringer på den. Har en link på jobb der jeg tror skjemaer er opptegnet etc.Skal se hva jeg finner der i natt. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 d hadde passet utmerket..... dumt at d ikke var sikringer på den da.... hadde liksom vært så lett å byttet... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Boss Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Ingen sikring på Jag, bare på el start, den e ved batteriet. Det e vanli på Arctic Cat at det blir brudd/dårlig kontakt fremme der ledningsbunten blir bøyd når du åpner huven. Få tak i et multimeter og mål at det er kontakt på alle ledninger, (mål fra den store 4pols kontakten bak startapparatet til turteller) Viss det e i orden må du nok desverre bytte turteller. (Få også sjekket at spenningsregulator e ok) Siter Volvo BM 430- 76 mod Volvo 242 Deluxe 78 mod Zetor 92 L 84 mod Fordson Major 66 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Var desverre ikke mye jeg fant.Bare noen dårlige tegninger. Og Håper det var noe hjelp! Kilde/link: http://www.alpha-sports.com/arctic_cat_parts.htm Anbefaler å legge den inn som favoritt :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 d hjalp, fant en kontakt på tegninga som jeg ikke hadde sett før..... denne var falt ut....hehe,.... btw: den sia var genial, har lett etter noe slikt lenge...men aldri funnet.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg