Precious Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Hei! Nå begynner vinteren å nærme seg, kulda begynner ihvertfall å komme her i Skien og nå begynner jeg å bli desperat etter å ha hvert uten bil i et halvt år. Jeg fiksa en del på Golfen min, men viser seg at det er til ingen nytte da den har noen toer feil som er mer jobb å fikse enn det er verdt og jeg kan ikke fikse dem selv. Jeg er i utgangspunktet på jakt etter en Opel Kadett C 1200, den mest vanlige typen, men må være eu-godkjent da jeg trenger en bil som er godkjent på veien, eventuelt med mangellapp som en vanlig person kan fikse uten for stor kostnader. Ellers er det ikke et must at det må være en Opel Kadett C, så jeg tar gjerne imot andre forslag til eu-godkjente, små i størrelse og motor som ligger til salgs. Takk til de som gidder å hjelpe meg :) Jeg står ganske fast nå. Ellers må jeg velge mellom å selge golfen min som delebil til en billig penge, eller kjøpe en til som jeg kan ta deler fra den jeg har over på og selge den golfen. Jeg har ikke bestemt meg ennå, for se hva jeg kommer over i den nærmeste framtid. Mvh Roy aka Precious Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Golf er jo ikke noe særlig driftebil :P Selg den, så kjøper du en billig rwd, du skal ha rwd, sant? Prisklasse?? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Takk for at du svarte :) Fikk handla meg en Opel Kadett C 1200 1976mod i helga :) Jeg er klar for vinterdrifting ihvertfall. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Originally posted by Precious Takk for at du svarte :) Fikk handla meg en Opel Kadett C 1200 1976mod i helga :) Jeg er klar for vinterdrifting ihvertfall. hva måtte du ut med?forsikringa kan vel ikke være drøy heller?;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg