Gå til innhold

Hvor kjøper du DVD'er??

Ranger emnet


Rieger

Anbefalte innlegg

Som sagt over...http://www.play.com er veldig bra.

men jeg bruker også http://www.cdwow.co.uk og http://www.amazon.co.uk.

Det er verdt å merke seg at play.com og cdwow.co.uk sender filmene gratis, men på amazon kommer porto i tillegg...

`09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :)

`91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres)

`08 Ford Kuga 4x4 (solgt)

`07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt)

`91 Volvo 240 stv (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpesummen må være under 200NOK

 

Jeg bor i Oslo og får som regel filmene etter 3-4 dager.

 

En gang ventet jeg i 14 dager på en film som aldri kom. Sendte dem mail og spurte om de kunne spore den og fikk tilbake at de anså den som tapt i posten og skulle sende meg ny film.

 

De ba pent om å få returnert den første filmen dersom den skulle dukke opp. Noe den aldri gjorde.

 

Kjempeservice!

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle utenlandske forretninger jeg har bestilt fra er Play den jeg er aller mest fornøyd med, både av hensyn til utvalg, pris, levering og service.

Kanadiske DVDsoon er der jeg bestiller fra om titlene ikke finnes i utvalget hos Play eller Play USA, men leveringstiden er som regel lengre.

Begge forretningene anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Play.com så mye billigere enn å bestille i Norge?

Mye blir det i frakt? Eller, når det står "£10.99 Delivered", er det inkl. frakt??

Da kommer "The day after tomorrow" på 130,-

På CDON.com koster den 180,- + 29,- i frakt.

Om det er inkl. frakt på Play.com er det jo billig.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Play.com og playusa.com er billige og har gratis frakt. Det negative med dem er at alle filmene ikke har norsk tekst, for de som er glad i det. Jeg har ingen problemer uten tekst, men vet om en del som forestrekker norsk undertekst...

 

Og dessuten! Si at du bestiller 2 filmer fra play som egentlig kommer på 180,- kr pr film. Da kommer jo egentlig bestillingen på 360,- kr og en skulle tro man må betale toll, men neida... play sender hver film for seg, så hver pakke kommer på 180,- hver, og du slipper toll....

 

Stå på! Play on!

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

Play.com og playusa.com er billige og har gratis frakt. Det negative med dem er at alle filmene ikke har norsk tekst, for de som er glad i det. Jeg har ingen problemer uten tekst, men vet om en del som forestrekker norsk undertekst...

Stå på! Play on!

Da er det uaktuelt. Jeg greier meg også fint uten tekst, men liker allikevel å ha den der på DVD'er tilfelle jeg går glipp av noe / ukonsentrert, da er det bare å kikke ned og lese.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår