Gå til innhold

Rå Golf på Hamar

Ranger emnet


Solberg-

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Suvdal

 

Så lenge du har penger og en bil han kan trimme, så er det ikke noe i veien for å dra ditt da vettu.. Se priser og info på http://www.audituning.com

 

sant nok det.. hehe.. men er flere enn han som driver på også! uansett det er verdt penga!

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

 

Mente endel av 180hk utgaven kommer med en bedre turbo. Leste at noen av 180hk utgavene kom med en anelse bedre turbo, mens andre 180hk kom med den vanlige turboen. Vilkårlig hvem man fikk. Men er det fremdeles lavtrykksturbo i 180hk versjonen?

 

Etter hva jeg har fått med meg er 180hk 1,8t'n en fabrikkchippa 150hk 1,8t + at det er kraftigere trykkplate til clutch'n.. Det er liksom den hele forskjellen.. På 210 og 225hk 1,8t er det byttet ut litt innmat, turbo og lignende..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-styling

Poenget mitt da jeg nevnte Dahlbäck, er at han har en tendens til å bremse fantasihester på rulla si :rolleyes:

 

Å?? Fortell mer!!?? Har jeg ikke hørt om...

 

Var forresten en svenske som "stoppa" meg på Texburger`n på Gjelleråsen her en dag og begynte å prate om Golfen min.. Viste seg at han også hadde hatt Golf IV GTI, med 240 gamp sa`n.. Spurte sef hva han hadde gjort, og det var: Chip, effektanlegg luftfilter, og bare noe sånn småtteri til sa`n.. Måtte le litt inni meg da enkli, siden jeg tviler STERKT på at dette er tilfelle....

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Suvdal

 

Å?? Fortell mer!!?? Har jeg ikke hørt om...

 

Var forresten en svenske som "stoppa" meg på Texburger`n på Gjelleråsen her en dag og begynte å prate om Golfen min.. Viste seg at han også hadde hatt Golf IV GTI, med 240 gamp sa`n.. Spurte sef hva han hadde gjort, og det var: Chip, effektanlegg luftfilter, og bare noe sånn småtteri til sa`n.. Måtte le litt inni meg da enkli, siden jeg tviler STERKT på at dette er tilfelle....

 

piss meg i øret haddde jeg sagt da!

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

er vel ikke no problem å hente ut 240hk av en gti.. Hadde en fin prat med en av gutta fra TS-Racing her, han mente med litt små ting så kunne man fint plukke såpass! Og ang vognkortet og service heftet så står d at d er en exclusive...! Sikkert fint d ;) Den går går helt greit motfor de bilene som er GØR styla og ikke har motor ;)) Men men..

 

Bobla 4 ever! =)

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår