panelovn Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 på min golf 1 gti 1.8 `83: hvilken drivaksel med indre drivledd kan jeg bruke på min gearkasse?? snakk om venstre aksel.. kan jeg bruke fra annen golf 1? eller må det være GTI? på forhånd takk Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by panelovn på min golf 1 gti 1.8 `83: hvilken drivaksel med indre drivledd kan jeg bruke på min gearkasse?? snakk om venstre aksel.. kan jeg bruke fra annen golf 1? eller må det være GTI? på forhånd takk Hvis du feks. forandrer Topic til "Hvilken drivaksel med indre drivledd kan jeg bruke på min gearkasse?" så får du svar.;) Jeg aner ikke men tipper ekspertene kan hjelpe deg når de ser overskriften!!! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 jaja.. har byttet den så det er greit men takk for tipset.. Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Originally posted by panelovn på min golf 1 gti 1.8 `83: hvilken drivaksel med indre drivledd kan jeg bruke på min gearkasse?? snakk om venstre aksel.. kan jeg bruke fra annen golf 1? eller må det være GTI? på forhånd takk Kan bruke fra alle golf 1`ere.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg