P.I.B Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Hei. Er på jakt etter nye felger til bilen min. De 18 tommerne som sitter på bilen nå blir snart solgt. Angående nye felger så har jeg lyst på nye 18 eller 19 tommere med polert kant. Kan noen her være behjelpelig med å photoshoppe på noen felger med blank kant?? Vet heller ikke hvilke felger jeg har tenkt å kjøpe så jeg er åpen for forslag. Har litt lyst på ASA DM3 felger da men det er jo så mye andre gromme felger på markedet også...... men en ting er sikkert... polert/blank kant skal jeg ha :) Var noen som gjorde forsøk på å photoshoppe på nye felger på bilen min i denne tråden på BMW forumet : http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=49920 Bilder : Flere bilder av bilen finnes i min signatur hvis det trengs... På forhånd takk... Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 hva er poenget med å starte en ny post når du har en fra før av som handler om akkurat det samme:rolleyes: Ta heller å bump den gamle;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 I tråden på BMW forumet får jeg tips om hvilke felger som ville passet på bilen min. Kom frem til at det ble felger med kant som står øverst på ønskelisten. Derfor ble jeg tipset på PM om å prøve å få noen brukere av Photoshopforumet til å modde på noen felger med kant på bilen min. Litt lettere å se hvordan det ca. vil ta seg ut på bilen da. men men.... Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Kunne vel kanskje ha postet med bedre "overskrift" slik at folk skjønner hva du mener! eks: Kan noen modde disse felgene på min BMW? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Problemet er vell at jeg ikke vet helt hva slags felger jeg vil ha bortsett fra at det blir 18" eller 19" og med kant. Det står jo i innlegget mitt om noen kan være behjelpelig med å modde på noen felger på bilen min. I den PM'n jeg fikk fra en moderator her på forumet der jeg ble anbefalt å prøve dette forumet sto det skrevet at brukerne av Photoshopforumet satt med ett stort utvalg av felger så det var ikke noe problem at jeg ikke hadde felgvalget klart. Men da så... Glem eller slett denne tråden. Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Neinei.. ikke misforstå.. jeg trodde at den forrige posten også var fra dette forumet.. beklager.. det er sikkert noen som kan hjelpe deg her da.. bare ikke jeg..(mekker ikke PS lenger:P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by P.I.B Problemet er vell at jeg ikke vet helt hva slags felger jeg vil ha bortsett fra at det blir 18" eller 19" og med kant. Det står jo i innlegget mitt om noen kan være behjelpelig med å modde på noen felger på bilen min. I den PM'n jeg fikk fra en moderator her på forumet der jeg ble anbefalt å prøve dette forumet sto det skrevet at brukerne av Photoshopforumet satt med ett stort utvalg av felger så det var ikke noe problem at jeg ikke hadde felgvalget klart. Men da så... Glem eller slett denne tråden. Har du i det hele tatt noen ide om hvordan felger du skal ha? BBS lignende. 5eikra ASA felger osv? HVis du kunne finne noen alternativer til felger du kanskje kunne tenke deg så kunne jeg kanskje hjelpe deg. Men de felgene jeg sitter på har jeg ikke noe merke navn på og da blir det helt feil av meg å modde det på bilen din. så kom med noen linker til noen sider med felger du kunne tenke deg du så skal jeg prøve å være hjelpe så godt jeg kan. Henrik Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Poenget mitt var vell egentlig å få moddet på noen felger med kant uansett merke egentlig. Ville bare se hvordan bilen hadde blitt med slike "kant" felger. Er vell fortsatt usikker på om bilen min kler felger med kant derfor jeg tenkte jeg skulle prøve å få litt hjelp her. Angående felgvalg da så er jo ikke disse så dumme... : http://www.kd-tuning.de/H_o_m_e_/Felgen/ASA/asa.html Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Har du sett de nye Ac-Schnitzer felgene som er ute på markede, kan choppe dem inn viss du vil, send meg PM! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by CaPs_On Har du sett de nye Ac-Schnitzer felgene som er ute på markede, kan choppe dem inn viss du vil, send meg PM! PM er sendt.. Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Her er valgene jeg tok da på felgene, det er eurostyle felger og det er ac schitzer sine nye felger, kommer på den nye m5 bl.a! 1: 2: Håper du ble fornøyd! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Likte AC Schnitzerne da :) Godt fornøyd ja... Ser jo at chromenyrene(grillen) gjør seg bedre når det er felger med polert/blank kant. Blir litt mere stil over det hele.... Pr. i dag så er det jo bare nyrene og endestussene som er chrome/blanke... Takker CaPs_On Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 De Keskin felgene var F E T E. Men siden du nevnte nyrer, hva i HULESTE er NYRER på en BMW? Alle BMW folk snakker om nyrer, men hva er det? Anyway, kan se om jeg kan modde litt. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 nyrer er vel de 2 hullene (grillen) på BMW`n. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Aha. Jeg kaller det grill jeg :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg