PGI Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 lurer litt på om noen har en ide på hva et diesel panser til ascona er verdt? Noen som har en ide?? Er vel ikke så lett å få tak i de lenger... ...PG... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Ca 1000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 er på jakt etter diselpanser selv. Noen som har slikt liggende? Trenger det pga 2,4 insprut... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 sveis luftinntak da;) bli d go kjøling oxo:D Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 He he... Blir nok stygt om jeg skal lage noe slikt.. Blir ikke engang midt på panseret... hellothere... Hmm. blir nok å kjøre rundt uten panser til onkel P blir sur og knock meg... Men da tar jeg bare å :ass .... He he Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg