sindrulf Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 jeg hører masse motorbrøl, høres ut som det kommer fra grefsen eller rundt der, hva skjer ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by sindrulf jeg hører masse motorbrøl, høres ut som det kommer fra grefsen eller rundt der, hva skjer ?? Hvor på Grefsen? Ta bena fatt og sjekk da vel :) Var der tidligere idag, hørte ingenting da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 trenger ikke være grefsen. dessuten husker jeg ikke hvor jeg parkerte bilen i går kveld, må ringe noen kompiser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wRacing Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 det er ikke fra grefsen er fra bjerkebanen, de kjører der oppe i dag noe sånnt rallycross greier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 kødder du ? det må man jo nesten titte litt på har du no info ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 det er noe sånn Rally sprint hvor de kjører 2 og 2 mot hverandre. de starter helt forskjellig og det hele går på tid. var der for 2 år siden, var kult. Tommy rustad (tror jeg) hadde fått lånt til seg en gul MG metro eller noe. gikk som bare faen. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Så annonse i avisa for det her om dagen, kjører bil på bjerkebanen såvidt jeg forsto :D Tror det varer til 18.00 idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 ok takker ! dette er jo et must å få med seg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wRacing Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 ja det er jo et must å få med seg, er dte imorgen å?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 kun i dag, kolberg wrc accenten var der og... hvorfor viste man ikke om dette før ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Tror det stod om dette i avisen på fredag, skal ikke si det for sikkert. Jeg visste først om det i dag jeg, men da var klokka litt over 2 og jeg følte ikke akkurat for å stå ute i dusk regnet i dag. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 hørte det jeg også. fikk aldri skjekka det ut... :\ Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Nå, fikk noen sjekket det ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Det var nok bjerkesprinten du hørte, rallybiler og supernasjonal rallycrossbiler i skjønn forening:) stilte til start i en 72 opel ascona(som kartleser) og kom på 3de plass i nasjonal( av 3..) hehe Stor takk til de som sto på for å gjøre dette løpet ferdig på svært kort varsel, kjempearangement med nydelig trasè og rask gjennomføring. Spesielt morro var det at de hadde satt ut hopp!! på begge langsidene.. hehehe.. stakkars gamle opel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg