Gå til innhold

Så var det skjed...

Ranger emnet


algaman

Anbefalte innlegg

hei hei...lå i ca. 110 utav damsgårdstunnellen..mast alt som het veigrep og fikk noen gooode snurringer mellom gress og stein på høyre side og autovern på venstre side..

plukket opp fronten og hev den i bilen og sku kjøre videre...meg og kompisen som va i bilen va i helt fin form

litt sjokkskadet...men en sykepleier nektet oss å kjøre videre for vi va sjokkskadet..

plutseli kom onkel politi..og de ville ha lappen og mente eg hadde lagt i laaangt høyrere fart...170-180km/t fikk eg beskjed om....men eg lå jo bare i 110...så de tok lappen og bilen ska sjekke oss vegvesenet for å se om dt va muli at den mast veigrepet i den farten der...får håpe dt går bra...får bare stå på midt...og dt der e en sving der dt ska lite til for å miste grepet...ubalansert sving som faen...irriterer...bilen e dt vell sikkert 20-30k i rep. på...får bare vente og se ka som skjer..ingen bilder dessverre..

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik så god bilen ut noen uker tidligere

 

http://www.sotragatebilklubb.tk/images/DSC00767.jpg

 

og ska se om eg får tatt turen opp og tatt noen bilder av den no...

men dt verste av alt var at den stakkars 1 farad kondensatoren min ble beskyldt for å være lystgass av de suppehodene av noen politifolk..var jo rett før de arresterte meg...når eg sa dt var en kondensator..så sa han: "en kondensator e faen isje så stor, en kondensator e sååå liten...mindre enn lillefingen min..." fyfaen for en tosk..

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by algaman

men dt verste av alt var at den stakkars 1 farad kondensatoren min ble beskyldt for å være lystgass av de suppehodene av noen politifolk..var jo rett før de arresterte meg...når eg sa dt var en kondensator..så sa han: "en kondensator e faen isje så stor, en kondensator e sååå liten...mindre enn lillefingen min..." fyfaen for en tosk..

dukenukem

 

Så utroolig bra... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var oppe oss falken idag og sku hente bilen...kjørte en 500m så fant eg ut at eg må hente den med henger...hehe..var noe som ikke stemte lissom.hehe..politi damen ringte meg idag nemli og sa at de ikke skulle etterforske bilen eller sjekke bilen..så hon sa at dt gikk min vei..for no ble dt mere bremsespor og dt meg og kompisen min sier i avhør..tenkte å ta noen bilder men glemte kameraet..får se om eg får fatt i en henger og hentet den i løpet av kvelden...no står den på en parkering til en eller annen sjappe oppi møllendalsveien der..ska i avhør på mandag så får vente og se ka som sker..håper eg får lappen igjen ihvertfall..har jo ikke hatt den lenger enn sidern 31.08 i år...hehe

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror eg holder litt med politiet i denne saken her.

 

hvordan i h#"¤"! klarte du å miste kontrollen i "110" der?

usansynlig dårlige dekk?

 

har selv kjørt fortere gjennom den svingen der uten problemer, og da med en bil som er bygget langt mindre for fart en det din er. og kjørte på våt veibane. og du kjørte jo på tørr vei.

 

tror den "110" en din er litt underdrevet.

eller var du borti en annen bil før du mista kontrollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår