bmw-styling Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Er det noen som kjenner til en blå Nissan Primera turbo i Dal/Jessheim-området? Stod bak bilen på McDonald's på Gardermoen tidligere i høst, og sjåføren var åpenbart hypp på å vise alle at han hadde pop-off :rolleyes: oi...så tøft... I kveld så jeg bilen igjen da jeg stod og fylte drivstoff på Statoil på Dal. Bilen kjørte sammen med en 2-dørs Sierra (2.0iS?). Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Hmm, jeg har aldri sett den.. Eneste Primera jeg har sett her i området er en hvit Primera.. Eier'n holder til på Løten.. Tror den gikk i Nittedal før... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Var det ett stort primera klistremerke på bakfangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by p10turbo Var det ett stort primera klistremerke på bakfangeren? Nei, ikke som jeg la merke til. Det var riktignok mørkt ute, og jeg studerte ikke bilen i nærmere øyesyn. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by p10turbo Var det ett stort primera klistremerke på bakfangeren? Jeg har sett en hvit Primera med bl.a. et svært merke på bakfangeren og dekaler over hele bilen med "Primera"-påskrift. Kjenner du til den? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breiker Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 det finnes 2 blå primeraer i jessheim/ dal området.. men kan dessverre ikke huske en med pøppøff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poetic Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 er det den som har fått seg vinge og sølvfarget vinyl på siden nå? Siter -Poetic http://poeticdestiny.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg