CoilOver Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hm... det er litt vanskelig å forklare, men tenkte kanskje noen vet hva jeg snakker om; når jeg kjører i f.eks. 10-20 km/t og holder clutshen inne, så kommer det sånn "klakke/knekke" lyd. Ca. 0.7 gang i sekundet. Lyden er ikke veldig høy, men høy nok til at jeg hører klakke lyden i bakgrunnen av motoren. Noen som vet hva dette kan dreie seg om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Hmmm....har du kjent etter om det er slakk i multilink-stagene dine? Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by Ronnyprimera Ca. 0.7 gang i sekundet. Så ofte hele tiden?? Ikke no forandring om hvor du kjører eller lignende? Øvre lenkarmene i framre multilink systemet var slitte på min.. Men det var aldri så ofte.. bare når eg kjørte over små humper.. Sånn som fotgjenger felt malingen, og lignende! Sjønt, eg beskreiv det som ein butt "klunke" lyd.. Vist den er konstant uansett, så virker det jo som noe som rotere som lager lyd.. (E ikkje ein stein som sitter fast i dekket ditt da? ;) ) *hehe* Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg