rdl Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Fet vinter bil selges billig!!! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=574864 Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 men den annonsen der får du sikkert maaaange intresserte Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Kopiert og limt inn "Artige bilannonse-tråden" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 roberto. har allerede fått 2 telefoner :) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Vel, er vel ingen som hadde tenkt å ha den bilen som søndagsbil uannsett, så annonsen er helt grei den. Tape-R: Noe spes som MÅ fikses på den, eller er den 100% kjørbar nå? Dersom den er det, kan det hende jeg stikker en tur nedover å henter meg vinterbil ;) Edit: Var denne med i filmen deres?? Fikk høre det, men fant den ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 denne er kjørbar som faen den... :) tut å kjøre. nei denne var aldri med i no film jeg kjøpte den bare for kort tid mens jeg pusset opp hiacen. hiacen lakkeres til helgen og er på veien på mandag.. deretter har jeg ikke bruk for mazdaen lenger Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 bare synd at vinterbilen ikke rekker igjenom hele vinteren før den blir avskiltet pga at den må EU godkjennes i feb 2005 da.. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by Quicksilver bare synd at vinterbilen ikke rekker igjenom hele vinteren før den blir avskiltet pga at den må EU godkjennes i feb 2005 da.. det står: Eu Godkjent i FEB 2004. da er det over 1 år til den skal eugodk. Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 konge annonse.. bedre å være ærlig enn å si att den er eid av eldre ektepar.. hehe :D denne VET man liksom att tåler litt.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by vegar85 det står: Eu Godkjent i FEB 2004. da er det over 1 år til den skal eugodk. Se tidligere salgsannonse for samme bil og diskusjonen som fulgte i den tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by vegar85 det står: Eu Godkjent i FEB 2004. da er det over 1 år til den skal eugodk. ja men den ble eu godkjent 1 år for sent å skal da inn igjen i feb 2005, men dette kan Taper R fortelle mere om? Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 1 år for sent? er du full eller? den skulle blitt eu godkjent i okt 2003 men ble derfor i feb 2004. etter det jeg vet så så er det et helt år igjen til den må godkjennes! dvs. okt 2005 Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Jamen det var da som faen at ingen skal ha seg bil for tiden da! Når folk ikke selger noe så er det mye syting om HVORFOR ingen selger billig biler.. Kom igjen da folkens. de nye bremseskivene mine venter på meg og jeg hakke ei krone å hente dem for! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 hehe... Men Tape - R, man burde jo nesten blitt betalt for å kjøre den bilen! Den faller vel fra hverandre hvis man bare ser stygt på den. aneglsmili Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 så stygt på den... fleeeeeeeere ganger. jaggu er den inntakt! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg