Hot Rod Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Har sett på etpar Borbet A 9x16" til en bekjent. Mener de har innpress på 15mm (ET=15) på siden av felgen står det "9x16" og på et annet sted "A 906115". Er det siste tallet i denne koden innpresset? Problemet er at jeg muligens skal kjøpe et sett identiske felger men i 8,5X17. Eieren av de har ikke peilling på innpress og jeg vil vite om det er Et 15 eller ET 20 på de. Jeg kan selvfølgelig be han oppgi samme tallkoden på sine felger, hvis det har noen hensikt? Felgene har sittet på en BMW 5-serie fra midten av 90-tallet. De bilene har originalt innpress på 20mm, men på bredere felger (som feks Borbet A 9x16) minskes innpresset til 15. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Pleier å stå på innsiden av felgen sammen med boltmønster etc.Hvis ikke får du be han måle :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Står inne med boltene. Ta av senterkoppen og der skal det stå... Gjør i hvertfall det på mine......... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Egentlig skal det stå lett fremkommelig på utsida av felgen alt sånn for at felgen skal være lovlig i norge, inpress står under ET:, også samme som offset. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg