crx maniac Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Lurer på om det er noen som har erfaring med hel-lakering i sverige. Hvordan det er med priser og hvor man kan få gjordt det. Siter hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 lurer jeg også på.. noen på forumet som ordner hel-lakeringer "på kveldstid" ? for en rimelig penge? Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Ååååååhhhh det hadde vært fint åsså :) Jeg har en bitteliten bil som skal hel lakkeres til sommer'n. Er bare å skrive en PM om noen føler seg kallet ;) Er det lov å lakkere bilen i Sverige? hehe Det hadde jeg ikke tenkt på... Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 er vel ikke ulovlig å lakke den i sverige.. blir på samma måte som å ta service på bilen.. man behøver ikke betale avgifer på felger som er montert på bilen for eks.. så tror ikke det er noe fare der.. nekter å betale så tar dem lakken din? ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Jeg har også lurt på om det er billigere å få lakkert bilen i Sverige, men i følge folka på gtiklubben.nu så er det ganske dyrt. Tror det var snakk om 20 000,- Skr eller noe sånnt.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudolf Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Originally posted by Pacmania er vel ikke ulovlig å lakke den i sverige.. blir på samma måte som å ta service på bilen.. man behøver ikke betale avgifer på felger som er montert på bilen for eks.. så tror ikke det er noe fare der.. nekter å betale så tar dem lakken din? ;) Hvorfor skal du ikke betale norske avgifter? Eksempel: 10000 minus svensk mva. =8000, pluss norsk mva. =9920 Konklusjon: Det lønner seg å betale norske avgifter, bare pass på at du har nødvendige papirer fra svensk verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 jeg trodde man måtte betale avgifter på lakeringa, om man var så uheldig og nevnet det for tollerne at man hadde bare vært og lakka bilen.. trodde også det var meget billigere enn 20.000.. jeg har hørt halvparten Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Vel.. lakkering som ville kosta 20.000 i Norge, ville kostet 13.000 i Sverige. Sjekka i fjor. Så kan dere sjøl regne ut hva det blir for dere. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 *test* Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 hva ble vi enige om, hva koster en hel-lakering i sverige?cash kontant, hva betaler man ? avgifter eller ikke, hva koster det Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Altså.. seriøst.. hvem gidder å stoppe i tollen og si at "hei, jeg har fått lakkert bilen min i sverige, og vil gjerne betale litt avgifter for det" OMG.. det er jo ingen som merker det da.. Du har jo bare nyvasket bil.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Svensk moms er 25% ;) Der har du jo en avgift...... :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Originally posted by Loppa Svensk moms er 25% ;) Der har du jo en avgift...... :) Verkstedet jeg var i kontakt med i strømstad, sa at jeg ville slippe svensk moms, de sku ta det som eksport.. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 mener jeg også har lest noe om at så lenge delene er montert på bilen så behøver man ikke betale avgifetr ? Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Nå har ikke jeg vognkortet mitt her inne i varmen og jeg akter ikke å gå ut for å hente det heller. Men ståkke fargen i Vognkortet da? Gjorde d på NSR'n min hvertfall. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg