hfracing Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 matsern, tenkte jeg bare sku si fra at jeg hadde regna feil på nye motorn min, er ikke 1.8 liter, er visst 1.9 liter nå etter borring osv :P alt hjelper.. *kan ikke bli slått av s13* Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by hfracing matsern, tenkte jeg bare sku si fra at jeg hadde regna feil på nye motorn min, er ikke 1.8 liter, er visst 1.9 liter nå etter borring osv :P alt hjelper.. *kan ikke bli slått av s13* hehe... jeg tar deg på toppfart uansett ;) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 damn you.. *skaffe rx7 drivverk.. * Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Mats`ern hehe... jeg tar deg på toppfart uansett ;) halla mats, blir utrolig bra! er det oversize stempler altså 1mm større pr stempel? stikker du en tur nedenom verkstedet i morra og leverer den forsterkeren for jeg trenger den fortest mulig (sms meg 40495008) har foresten oppdatert posten min så du kan se hvordan dempere, fjører, bremser og resten ble.. skriv en coment;) Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by steffen karlstad halla mats, blir utrolig bra! er det oversize stempler altså 1mm større pr stempel? stikker du en tur nedenom verkstedet i morra og leverer den forsterkeren for jeg trenger den fortest mulig (sms meg 40495008) har foresten oppdatert posten min så du kan se hvordan dempere, fjører, bremser og resten ble.. skriv en coment;) ah yes. den ja.. kan ta turen ut på verkstedet og hente den i morgen jeg ;) sender deg en melding eller noe.. så stikker jeg en tur nedom ;) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Noen oppdateringer, Mats? :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 ja.. Lenge siden sist oppdatering nå... Jeg har nå nettopp bestilt Topp pakning fra Greddy ( 1.6mm metal pakning ) og en Xtreme 6 pucka sinter clutch så leveres blokka til borring i starten av neste uke. og toppen og clutchen monteres så fort overnevnte deler kommer :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 mats, jeg har bytta ut blokka di med gamle 1.6en min.. sånn at din ikke går no bra. (da får jeg dratt fra i år også) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by hfracing mats, jeg har bytta ut blokka di med gamle 1.6en min.. sånn at din ikke går no bra. (da får jeg dratt fra i år også) hehe ;) .. det funker nok den og :P hvertfall driftsikker :D Nei nei.. blokka blir borra og ting blir montert til uka så det går bra ;) håper jeg monterer stempler i riktig blokk da ;) HEHHE Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 I morgen forsvinner Gasspjellet mitt til porting også ;) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Da var turbo, grenrør og elbow kjøpt ;) En s13 ble bremset med denne turboen på 1.3 bar til 376 hk ;) RHE6 turbo, den har T3 flens, 3" Rustfri downpipe og Topmount Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 kjenner igjen det motorrommet der ;> håper du får pene tall du også =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Heggis kjenner igjen det motorrommet der ;> håper du får pene tall du også =) ja jeg får håpe det. Clutchen min er også på plass nå.. 5 pucks sinter fra exedy. med fjærer.. skulle tro den skulle være rimelig behagelig å kjøre med også. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Da var bensinpumpa montert.. det var en fin lørdags jobb.. tok ca halvtime med 15 min cola drikking :P Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Et nysgjerrig spm: Hva blir gjort med rådelager? Er ikke dette en stor svakhet på disse motorene? Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg