Gå til innhold

Streetmeet NRK på Marienlyst 1 november 1800?

Ranger emnet


Hersker Hans

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, han hadde mest futt han! selv om opelen var ganske bra han..

 

så hadde volvoen mest peil.. hehe.. røyk jo av absolutt hele bilen.. inne i cupen også.. hehe..

 

ja, kjipt for han.. den bilen blir nok stående der litt.. hehe..

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med BMWen? la meg gjette. hmm. mellomakselen knakk? drivaksel knakk? Var ikke der jeg. litt teit egentlig. hadde jo noen dekk jeg burde brukt, nå tar jeg de bare av og setter på vinterdekk i stedet. Men jeg tar vare på de til neste år da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var diffen som røyk. Den har måttet tåle mye "abuse" etter at den ble gjort om til 100%-sperre, så nå er jeg på utkikk etter en original, usveiset diff slik at den kommer seg gjennom vinteren uten alt for mye skruing.

 

Da diffen røyk fikk det bakre girkassefestet såpass påkjenning at motoren datt litt ned i bakkant og vifta kappet opp radiatoren. Stakkars bil, hehe, den har blitt tauet hjem noen ganger nå.

 

Moralen er: IKKE sveis diffen, gutter! ;)

 

Fint tiltak av NRK, forresten! thumpsup

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit der, men skal jeg klage på noe må det være at nrk skulle rydda plassen litt mer...

Noen som har film? man får ikke sett den episoden av blender på Nett-tv eller... kjipe greier.

Noen som fikk med seg "adjø" burn til sierra og GT Corolla?

Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line

Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat)

x MB 300ce 91/94mod. Sportline

x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50

Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ha|||on

Det var diffen som røyk. Den har måttet tåle mye "abuse" etter at den ble gjort om til 100%-sperre, så nå er jeg på utkikk etter en original, usveiset diff slik at den kommer seg gjennom vinteren uten alt for mye skruing.

 

Da diffen røyk fikk det bakre girkassefestet såpass påkjenning at motoren datt litt ned i bakkant og vifta kappet opp radiatoren. Stakkars bil, hehe, den har blitt tauet hjem noen ganger nå.

 

Moralen er: IKKE sveis diffen, gutter! ;)

 

Fint tiltak av NRK, forresten! thumpsup

 

Knakk også en sveisa sperre i år. Spline på utgående aksel på diffen på venstre side knakk rett av. Uflaks at motoren datt ned da. Merkelig.

 

Var det mange biler som kom eller?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår