Gå til innhold

1300 til "the Mazta"

Ranger emnet


mazdafun

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Her er mere bilder.

 

Og han skal ikke sette inn wankel, eller gjøre noe annet. Da blir det "pryl":D Han har bare lov å ta service, fikse den lille bulken bak, lakkere i org. farge, og polere.

 

Den er så strøken original, og det skal den fortsette med. Sjekk motor-rommet. Det er iorden, dette her.

1310.JPG

13009.JPG

 

Hvis han ikke henter den snart, så tar jeg den selv....:cool:

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne skal det ikke mye wankel nei, den skal holdes så original og strøken den er for alltid :D

Bilen er et smykke, gått 53000km siden 1975, dønn original, beskyttelsesplasten som var på dørsidene da bilen forlot fabrikken er fremdeles på plass! :eek: Når jeg får hentet den hos Mazdafun, skal jeg plassere den trygt i en garasje fram til våren da den skal veteranbilregistreres.

 

En sånn bil med hissig wankelmaskin er og blir en fremtidsplan, men det blir ikke i denne :D

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The Mazta'

Takk takk! :D

 

Det blir road trip til helgen, bort å hente gullet. Kanskje jeg blir så förtjust at jeg glemmer igjen GT-R'en der borte...?

 

Så bra ut denne, strøken var den i hvertfall! Selge GT-R'en nå da?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by arildh

 

Jøss, er det hydraulisk clutch på disse ? Det er jo samme reservoaret som min 96 MX-5.

 

...det er "High Tech" vet du....

 

Frøvrig er bilen mega-lett å kjøre. Clutch, styring, etc er dimensjonert for utrente japser, og kan fint kjøres av barn fra 6-års alderen. :D

 

Liker den mer og mer, så nå bør han hente den snart. Ellers er den miiiiiin:op

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med kongebil;)

 

var litt mer strøken en min denne her, men ikke mye.

 

Min er en 76 mod som er kjørt 170.000 og er knall orange.

denne skal det en 12a turbo eller 13b turbo motor i :)

suzuki swift 06 4x4 sports edition

 

x Rx7 Turbo 2

x mazda 1300 76mod

x mitsu lancerius

x rx7 na

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Nå er bilen borte fra gårdsplassen. Mazta' har kjørt den hjem til Stord, hvor den etter sigende skinner som en stjerne etter at faren hans satte igang med polering av den. På med:cool: , ellers stikker det i øynene.

 

Fint at Pappa har fått en ny hobby. Bare han ikke gnir gjennom lakken, for det er jo en stund til våren:D

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår