Roberto Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by momo Må si meg enig med robert.. audi eiere er spesielle dyr.... Jeg kjører ford å disser ford selv.. det er ikke noe spesiellt bra merke men de er billige, billige deler å det viktigste.. de er MORSOMME å kjøre for lite penger.... Hva hadde vinteren vært uten en ford :D (rwd da) fullt i volvo? :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Robert må krempte litt... alle audi eiere er ufattelig hårsår hvis du sier noe om bilen deres.. Uansett hvor sant det er....audi eiere er rar, alle jeg har møtt iallefall.. og det er mange! De fleste blir rare om du kritiserer bilene deres, uansett hvilken merker det måtte angå. Man er ikke nødvendigvis rar i seg selv av den grunn. Ofte kan det være tvert i mot, kanskje synes mange at du er rar, og da oppstår et problem om hvordan man bør forholde seg til deg og din avvikende væremåte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Toyota-eiere er også ganske hårsåre, uansett hva man sier til dem får man akkurat det samme slengt tilbake. - Jeg er ikke så opptatt av design, det skal bare virke. - Du vet, Toyota rangeres som de mest driftssikre. Så, når det kommer en ny utgave av en eller annen Toyota. - Denne var fin, skikkelig pen, nesten som en Audi dette jo. - Håper denne holder like godt som den jeg har nå Ikke vet jeg, men mange Toyota-eiere jeg har møtt har seriøse greier på gang i knotten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Robert fullt i volvo? :D:D:D Ja eller i volvo, det blir jo omtrent samme greie :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg