MrControl Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 noen som har erfaring med et ordentlig anlegg i en m3 e36 cabriolet ? vurderer sub, men fatter ikke hvor jeg skal settte den, for hvis jeg setter den i bagasjerommet så er jo cab taket i mellom, kan jo selvfølgelig ta vekk ski posen, men da vil det bli ubehagelig for de som sitter bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Drit i de som sitter bak, be dem leve med det eller skaffe seg sin egen bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Jeg har installert en 8" sub i skiposehullet. Funker som krutt :D Har ikke fått bygget kasse enda da, men..... Er ikke noe ubehagelig for baksetepassasjerene det, de sitter jo på hver sin side av den allikevel. Bimmern er vel også bare 4-seter ? Slik ser det ut. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 jepp det er 4 seter.. skal du ha kasse på den? .. for han jeg prata med på bil radio spesialisten skrev dette " Når du legger ned taket, legges den ikke helt ned til bagasjeromsgolvet, men i en brønn. Under denne brønnen så er det plass til 10" basselementer. Dette har vi montert før, hvor bassene står i små kasse og peker bak mot luken. Det som er viktig er at det må være 2 kasser med minst 15 cm mellomrom og skrå vegg mot midten ". skjønte ikke helt hva han mente men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg