joarek Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Golf 2 sølvgrå metallic DE 35463 Denne ble stjålet fra Grorud natt til igår eller idag tidlig, ligger ikke noe glass igjen så bilen er blitt dirket opp. Bilen er sansynligvis blitt tauet bort da du må vite hvordan du skal få fyr på den. Ringt til Falken og de har ikke fått den in! Specs. 90 fanger bak men ikke forran, skinnseter og uten sete bak, sort interiør, midtkonsoll med brytere for el. vinduer, speedo 16v (260 kmh), 15" bsa racing felger 195/50/15, takluke, klistremerke nederst i bakruta; tommy pisser på ford merket (sorry ford gutta, intern spøk mot en kompis), masse verktøy deler osv. lå i denne bilen! Om dere kunne ha øyne og ører åpne blir jeg veldig glad, har lagt ned utrolig mye arbeid i denne bilen og mye gjenstod før den var ferdig.... Som sagt, belønning!!! FAEN!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 isjamei sånnt er drittkjett!! jeg skal ja øya oppe her i Lillehammer iaf.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 ikke hørt no mer ? faens tyver. hater sånt Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Nei, ikke hørt noe enda:( Men leter ivrig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Skal holde øyna åpne uansett hvor jeg er, digga denne bilen :( Håper den kommer tilbake i like god stand da.. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Fått et tips: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?threadid=12534 Sitat fra vwaudi-club.no: Hallo,Hallo Er ikke sikker på om det er samme bil,men jeg så en slik Golf på en biltralle bak en svart amrikansk pick up - tror det var en Dodge. Med stooore hjul på. Den var avskiltet,men var merkelig lik denne bilen. Hvis bilen mangler skjermbue list fortsatt foran, men har bak da. Felgene såg også like ut.Trekk bilen hadde nokså stor fart så jeg fortsatt ikke sikker. Sto på Tex Burger på Sjølyst - bilen passerte ute på E18 mot Drammen.Dette var ca. kl 13 idag. Så vær på vakt folkens nedover mot Asker / Drammen. Kanskje er det noen som ser bilen. __________________________ MVH Reidar Så bilen er observert.... Mere info senere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 nei FY FAEN, nå blir jeg forbanna. helvete så surt. når du endelig har fått den på veien og ting begynte å se litt lysere ut. ="(#?"# er jo ikke mange dagene siden jeg var og så på den og du strålte over nyinnskafne deler. er jo flere kameraer på veiene nedover som burde ha fanga opp denne bilen på kamera og du har jo også tidspunkt osv. bensin stasjoner ++ . lykke til videre og finner du karen skal man faen meg knekke skåler. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 møkk at folk skal være så drittsekker og stjele..... fy fader jeg blir så forbannet av sånt.. skulle vært sperra inne hele gjengen.håper bilen kommer hel tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Gratulerer med din første post :) Endelig ei dame med ordentlig bilsmak... ok back to topic.... Hørt noe mer om bilen? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 scorpio er jo en lekker bil:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/10/11/410975.html Ranerne kjørte en svart, DE-registrert Golf, 85- eller 86-modell. De var bevæpnet og iført finlandshetter. Men din er vel grå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Føler så absolutt med deg. Mistet bilen min for 2 uker siden. http://www.bilforumet.no/topic/44535-selges-sparco-sprint-stol-munderstell/?do=findComment&comment=479743 Det er utrolig surt.....:( Finner du ut hvor bilen er, så ikke nøl med og kontakte meg, så blir jeg med og henter. knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Hørt noe mere om bilen??!!! Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Fikk et tips om en kollidert golf i Sars gt. men det viste seg og være en annen golf:( Tok et bilde med mobilen min (dårlig kvalitet og lite lys) den var rimelig cruncha!! Men leter fremdeles! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 den golfen der er tror jeg rød, eller blå husker ikke. rimelig smadra i fronten ja... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg