rdl Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 kjerra mi for vinter'n! VISST FAEN! finnes det bedre vinterbiler enn en 240!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Vinterbil/ sommerbil så lenge den går i hvertfall... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Send a ned hit så ska vi lære hu hvordan man ska sleng med bil......hehehe(var ute i går sammen med en kompis i pappas bil.....240 stæsh med sperre....å jeg fikk prøve på en p-plass.....å fytti dæven hvor det slang......er litt tøff i trynnet etter det skjønner du hehhehe:D :D ;) ) hehe... ho trenger ikke dra dit for å bli lært å kjøre bil vettu;) her oppe er jo snuten MYE greiere å ha med å gjøre når man leker seg;) ho brommer faktisk en Impreza GT 98mod for tida:D (ho har "kondemnert" 1 bil og vært med på 3 utforkjøringer, som resulterte i kondemnering av bilene.....) SORRY Offtopic'en... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Tape-R kjerra mi for vinter'n! VISST FAEN! finnes det bedre vinterbiler enn en 240!!! seff finnes det bedre biler enn volvo;) bare de er 4wd:D selv foretrekker jeg Impreza best (men alle subaruer gode vinterbiler):D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 her er slegga mi: Får slenge opp noen bilder med meg action senere.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vqb Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 dette er da kjærra jeg kjører. Digg med konstant 4hjulstrekk, synd sperra ikke funker mer. Siter - 75 mk2 Ford Capri 2.0(is?) (venter på kjærlighet) - 740GL stv Supporter of Team Volvo Børnout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1nsane Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Enda en 240 her! 83mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 da har jeg hatt denne i mitt eie i ca 2uker og den starter og går som en klokke..og tikker som en klokke..digg med full tank på ca 300kr..kjipt å bli tatt med avgiftfri da... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=619096 foreløpig bare bilder fra annonsen..men legger ut bilder så fort jeg har tid..den er faktisk ganske så fin i lakken..heftig varmeapparat,diesel og trekk på riktig hjul... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Denne vanligvis når jeg tar meg snarturer til far og mor... Denne bruker jeg til øvelsekjøring når jeg får lov hos pappa Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg